woensdag 21 oktober 2015

Haines City - Miami

Gister even geen blog want we hebben het gisteravond eens op een zuipen gezet dus ik weet niet wat voor blog er dan uit was gekomen;)

Gisterochtend ging weer vroeg de wekker want we moesten om 10 uur de villa uit zijn. We hadden de avond ervoor onze koffers al ingepakt dus het was voornamelijk de laatste spullen inpakken, de bedden afhalen, opruimen enz.
Om precies 10 uur reden we weg bij de villa en gingen we op weg naar Miami. De rit zou ongeveer 4 uur duren dus op zich hartstikke goed te doen.
Ik heb de eerste 2 uur gereden zodat Frank niet alles zou hoeven rijden en dan mag hij lekker het stuk in Miami doen;) Vind het super leuk om in Amerika te rijden maar zo'n grote drukke stad hoeft voor mij niet. Ik was gister trouwens nog vergeten te zeggen dat Kir bij ons op het resort ook nog even gereden heeft. Kan natuurlijk niet zo zijn dat we in Amerika zijn en een dikke bak hebben en dat zij er dan niet in gereden heeft. Was voor haar de eerste keer een automaat rijden en ze vond het best wel eng maar het ging hartstikke goed.
Onderweg zijn we na zo'n 2 uur gestopt bij een food plaza omdat we best wel trek hadden gekregen. We hadden sochtends alleen maar wat yoghurt gegeten dus wat te eten ging er wel in. Er zat op de food Plaza niet zo heel veel dus dan maar wat nuggets met friet bij de Wendy's gegeten. Frank heeft toen het stuur overgenomen en binnen 2 uur waren we in Miami. We hadden nog geen hotel geboekt maar we hadden al wel wat hotels opgeschreven waar we langs wilden gaan om te vragen of ze nog een kamer hadden en wat de prijs was. Als 'uitvalsbasis' hadden we het Best Western on the bay Inn en Marina. Als eerste zijn we naar het Sheraton, Holiday Inn, Best Western, Days Inn, Marriott, Thompson en nog wat onbekende hotels geweest. We vonden eigenlijk het Holiday Inn het gunstigst qua prijs ed. Toen doorgereden naar het begin van Collins Avenue en Ocean Drive. Hier zijn we ook nog wat hotels in gelopen maar die prijzen waren eigenlijk best wel hoog. We hadden na een paar uur 'hotel shoppen' besloten om dan toch naar het Best Western in North Bay Village te rijden want deze was goedkoper, je kon gratis parkeren en er zat ook ontbijt bij. We vonden dat het vanaf het Holiday Inn ook nog relatief best ver lopen was naar Ocean Drive en South Beach. Als je dan naar South Beach wil pak je dan toch ook de auto en we vonden dat we dan net zo goed 5 minuten verder in North Bay Village konden zitten. Dus naar dit hotel gereden en ze hadden nog een kamer vrij en we hebben echt een ruime kamer met balkon dus dat is wel heel lekker. Het hotel ligt ook echt op een leuke locatie direct aan het water met mooi uitzicht. Na al.die uren in de auto te hebben gezeten hadden we geen zin meer om op zoek te gaan naar een restaurant. Bij het hotel zit ook een restaurant, Shuckers bar and grill en aangezien ze tot 7 uur happy hour hadden besloten we om daar dan te gaan eten en zo konden we ook nog een halfuurtje happy hour meepakken;) Echt lekker gegeten hier en Kir en ik zaten aan de cocktails en Frank aan het bier. Later kwamen hier nog meer cocktails, bier, en tequila's bij. En daarna ging het fout. Of nou ja fout... een hele hoge rekening en een geweldige avond! Om een uurtje of 11 nog naar een hele vage foute bar aan de overkant van het hotel gegaan. Ook hier bleef de alcohol komen tot we het om een uurtje of half 2 wel gehad hadden en toen zijn we terug gezwalkt naar ons hotel;) Echt een super avond gehad met zn drieën!
Hoe het nu met ons gaat lees je vanavond ( voor jullie morgen) in ons volgende blog;)

X van ons!

De rest van de foto's en filmpjes zal ik jullie besparen want die zijn volgens ons niet echt blog waardig;)