maandag 12 oktober 2015

Fort Myers

Vandaag hadden we een beetje een relax dag. Om half 10 hadden we weer met Kir afgesproken om te gaan ontbijten. Voor het ontbijt had Frank al even met zijn ouders geskyped en na het eten hebben Kir en ik met onze ouders geskyped.
We hadden besloten om vandaag naar Sanibel en Captiva Island te gaan om daar ook even naar het strand te gaan. Aangezien onze 'luchtbedjes' de Dollar Tree niks voorstelden zijn we even langs de Publix gereden om goeie luchtbedjes en een beach ball setje te kopen. De luchtbedjes waren al opgeblazen, aan de ene kant heel makkelijk natuurlijk maar aan de andere kant wel lastig om 3 bedjes en 3 personen in een auto te krijgen...

We hadden besloten om helemaal door te rijden tot Captiva Island omdat we tussen de middag bij de Bubble Room wilden lunchen.
Op Sanibel en Captiva staan echt mega mooie en grote huizen. Je kijkt echt je ogen uit! Op Captiva Island zijn we eerst een hele tijd bezig geweest om een parkeerplaats te zoeken. Er zijn maar een paar publieke parkeerplaatsjes en die waren allemaal al vol en er stonden ook al auto's te wachten. Uiteindelijk zijn we naar een restaurantje gereden waar een redelijk grote parkeerplaats bij zat maar hier mocht je alleen maar parkeren als klant zijnde. We hebben dus bij dit restaurantje even wat drinken gekocht en daarna aan de jongen die de parkeerplaats in de gaten hield gevraagd of we een uurtje onze auto mochten laten staan om naar het strand te gaan. Gelukkig mocht dit dus toen konden we toch nog even op het strand liggen. Zowel Kir als Frank zijn het na 5 minuten liggen op een strand al beu en vervelen zich dan dus die zijn lekker met zn 2e gaan beach ballen.

Na een uurtje hadden we het wel gezien op het strand, ook omdat het vandaag gewoon weer zo'n 32 graden is. We besloten dus om terug te gaan naar de auto en naar de Bubble Room te rijden om wat te gaan eten. Het is dat Kir en ik over dit restaurant gelezen hadden, anders zou je hier waarschijnlijk echt niet naar binnen gaan.. Het restaurant bestaat uit allemaal kleine kamertjes en overal hangt een kerst/disney/kitsch sfeertje. Wel heel leuk om een keer zoiets te zien. We hadden alle 3 een kip sandwich en deze smaakte echt heel erg goed!

We hadden hier ook nog een stuk key lime pie genomen want deze moesten we toch een keer eten als we in Florida zijn. Frank vond het op zich wel lekker maar Kir en ik vonden het echt niet te eten. Maar goed we hebben het in ieder geval geprobeerd;)

Op de terugweg hebben Kir en ik nog een ijsje gehaald bij de Dairy Queen (ook een tip via het Florida forum) en wat waren die ijsjes lekkerrr!!
Daar zullen we vast deze vakantie nog wel een keertje langs gaan!

We hadden besloten om terug naar het hotel te gaan om daar nog lekker met onze luchtbedjes in het zwembad te dobberen.
Hier hebben we ons dan ook nog wel een paar uurtjes goed vermaakt. We hadden geen zin om vanavond uit eten te gaan dus we zijn naar de Publix gereden om daar avond eten te scoren. Kir had een stokbroodje met brie gehaald en Frank en ik hadden een stokbroodje met kip. Best lekker voor een keer!
Nu zijn we allemaal ons eigen plan aan het trekken, Kir op dr eigen kamer expeditie robinson terug kijken, Frank op onze kamer een film op tv aan het kijken en ik op onze kamer ook expeditie terug aan het kijken. Morgen verlaten we Fort Myers en gaan we naar Sarasota.