dinsdag 13 oktober 2015

Fort Myers - Sarasota

Vanochtend zaten we om 9 uur aan het ontbijt. Het was maar goed ook dat we op tijd waren gaan ontbijten want het ontbijt was dus ook maar tot 9 uur terwijl ze aan de receptie hadden gezegd dat het ontbijt tot 10 uur was.
Nadat we getankt hadden zijn we op weg gegaan richting Sarasota. Onderweg zijn we nog via Siƫsta Key gereden.
In Sarasota Bay hebben we aan het water wat gegeten. Kir een chicken sandwich, Frank een chicken wrap en ik garnalen.

Hierna zijn we via Longboat Key naar Anna Maria Island gereden. Echt een leuk en gezellig eiland!
We zijn helemaal doorgereden tot aan de Anna Maria Pier.

Aan het eind van de pier waren heel veel mensen aan het vissen en er werden ook echt wel grote vissen gevangen.
Nadat we een minuut of 10 stonden te kijken zag Kir ineens een dolfijn op zo'n 10 meter afstand zwemmen. De dolfijn bleef een tijdje op een afstandje van de pier voorbij zwemmen en af en toe kwam hij ook boven water. Echt zo gaaf om een dolfijn in het wild te zien!! We hebben alledrie al eens met dolfijnen gezwommen maar een dolfijn zo in het wild is wel echt heel erg gaaf!

Rond een uurtje of half 5 zijn we richting ons hotel gereden, het La Quinta in Sarasota. Ook weer een heel net hotel.
Nadat we wat hadden gedronken hebben we op internet zitten kijken waar we zouden gaan eten. Ik had eigenlijk wel trek in sushi en Kir en Frank vonden dit ook prima. Uiteindelijk zijn we bij Ichiban in Sarasota sushi gaan eten. Het was geen hele gezellige tent maar het eten was goed.
Morgen gaan we via St Pete Beach en Treasure Island omhoog naar Clear Water Beach. Hier gaan we om 15.00 uur met Little Toot een dolphin cruise maken en dan hopen we dat we natuurlijk nog veel meer dolfijnen zullen zien.

Groetjes van ons!

1. Wat een heerlijke dagen hebben jullie al gehad.

2. Net via het Florida Forum jullie blog ontdekt en even bijgelezen. Wat een heerlijke vakantie hebben jullie tot dusver. Al die mooie plaatsen waar ik zelf (nog) niet ben geweest. Geniet er nog lekker van!